دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۱۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس در روزهای پایانی سال میزبان یاسمن ملاصالحی هنرمند جوان کشورمان است تا آثار هنری خود را به عموم شهروندان هنردوست معرفی کنند.
افتتاح نمایشگاه نقاشی در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی رنگ روغن سه‌شنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۶با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با هنر و حوزه‌های مختلف آن و همچنین گسترش فرهنگ بازدید از اماکن و برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایشگاه‌ها افتتاح می‌شود.
 
در این نمایشگاه که تا ۱۱ اسفند‌ماه ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری دو نگارخانه پردیسان برپاست، آثار نقاشی طبیعت و مناظر طبیعی یاسمن ملاصالحی به نمایش گذاشته می‌شود.

یاسمن ملاصالحی دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع غذایی، نزدیک به ۱۰ سال در رشته نقاشی فعالیت می‌کند و این هنر را تحت نظر استادانی همچون مریم به‌نژاد مدرس دانشگاه و جهاد دانشگاهی تهران و مرحوم منصور خاکسار فرا گرفته است.
 
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما