دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۴
کد خبر: ۹۱۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
نمایشگاه نقاشی «سپیده دم» مجموعه آثار مهدی علیشاهی در نگارخانه سرو به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه  نقاشی «سپیده دم» تعداد ۴۰ اثر نقاشی به سبک رئال، تکنیک رنگ و روغن در ابعاد مختلف به نمایش درآمده است.

مهدی علیشاهی متولد ۱۳۵۹ اهل تهران، کارشناس گرافیک، هنرآموخته نقاشی در محصر استادان رها محسنی کرمانشاهی و حمید دینی است.
 
علاقمندی و استعداد مهدی عليشاهي به هنر والای نقاشی که از دوران کودکی در او ریشه دوانده بود، وی را بر آن داشت تا به سیر در عالم بی‌منتهای هنر و رنگ بپردازد.

وی مراحل مقدماتی نقاشی را در محضر استاد دینی طی کرده که ماحصل آن مجموعه‌ای زیبا و اجتماعی از لمس دنیای خاکستری کودکان کار بوده است. سپس در پی کشف و شناخت دنیای اسرار آمیز و بی‌مثابه عشق و رنگ در محضر  استاد رها محسنی کرمانشاهی به کسب تجربه و یاد‌گیری پرداخته بود.

تعالیم استادان و میل سیری ناپذیر به دنیای بی‌مانند نقاشی او را به مکاشفه پیش از پیش، عالم خلقت و طبیعت ترغیب کرد.

این نمایشگاه ماحصل پویایی و قلمزنی‌های شور انگیز، توامان با خلق فضاهای رنگین و بهره‌مندی از حضور در طبیعت بکر است که هربيننده ای را به نظارگري دعوت می‌کند.

سوابق کار هنری وی شرکت در نمایشگاه‌های گروهی نقاشی، هنرهای تجسمی، تهیه مقالات پژوهشی علمی – فرهنگي، تعلیم و تربیت هنرجویان و برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی عملی نقاشی در طبیعت بوده است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۲ اسفندماه، ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگسرای سرو  واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بعد از پارک ساعی، ساعی یکم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما