شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۱۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
همزمان با روز درختکاری و در ادامه ویژه برنامه «هم عهدی با شهدا» ۲۳۰ نهال به یاد شهدای نیروی هوایی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در بوستان آبشار کاشته می‌شود.
کاشت ۲۳۰ نهال در غرب پایتخت به یاد شهدای نیروی هواییبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۲۳۰ نهال به یاد شهدای نیروی هوایی در بوستان آبشار منطقه ۲۲ کاشته می‌شود.

اسماعیل قضات لو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در اشاره به این برنامه بیان کرد: در راستای اجرای برنامه موفق «نهال هم عهدی با شهدا» که همزمان با هفته دفاع مقدس در مناطق تهران اجرا شد، برنامه کاشت ۲۳۰ نهال به یاد شهدای نیروی هوایی همزمان با روز درختکاری اجرا می‌شود. در این برنامه به نام هر شهید پلاکی در نظر گرفته و طراحی کرده ایم تا مقابل هر نهال نصب شود و خانواده‌های شهدا می‌توانندبا حضور در بوستان شهدا از نهالی که برای یادبود شهیدان کاشته شده، نگهداری کنند.

در این برنامه که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی کل کشور، معاونت نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجرا می‌شود،  به هر یک از هم‌عهدان با شهدا یک نهال درخت به یاد یک شهید نیروی هوایی اهدا می‌شود تا با هدف تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، ارتقای اخلاق زیست محیطی و زمینه‌سازی برای همراهی و همدلی بیشتر و هم‌عهدی مردم به ویژه نسل جوان با شهدا، در بوستان جنگلی آبشار تهران کاشته شود.

این برنامه یکشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۰ با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، چهره‌های فرهنگی و هنری پایتخت، خانواده‌های هم عهد شده با شهدا و مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای منطقه ای در مسجد امام موسی کاظم(ع)  اجرا خواهد شد.

کاشت نهال هم عهدی با ۲۳۰ شهید نیروی هوایی در بوستان آبشار تهران به نشانی اتوبان شهید خرازی غرب، ورئی کاشان، ۳۵ متری شهید جدی اردبیلی، ابشار تهران، پارکینگ ۳، مسجد امام موسی کاظم (ع) اجرا می‌شود.  علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷تماس بگیرند.

برچسب ها: ۳۶۴۳
نظر شما