شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۳
کد خبر: ۹۱۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، در مراسمی ۴ نهال به نام و یاد درگذشتگان فوتبال در سال ۹۵ در بوستان اندیشه کاشته شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این برنامه که با هدف پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان فوتبال در سال ۹۵ برگزار شد، ۴ نهال برای زنده‌یاد منصور پورحیدری، کاظم سیدعلیخانی، حبیب زرین نام و مهرداد اولادی توسط اهالی فوتبال در محوطه بوستان اندیشه کاشته شد. 
 
در این برنامه که با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال همچون سیدکاظم اولیایی(مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال)، فریده شجاعی(همسر مرحوم پورحیدری)، محمد پنجعلی(پیشکسوت باشگاه پرسپولیس)، نادر لطیفی، مهدی مناجاتی، خلیل سپهر سبحانی، سعید حفظی فرد، محمد نوری، و... برگزار شد، ضمن بیان خاطره و خصوصیات اخلاقی این ورزشکاران در زمان حیات، نهال هایی به نام و یادشان در محوطه بوستان اندیشه به یادگار کاشته شد.
 
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران ضمن بیان خاطراتی از خصوصیات اخلاقی منصور پورحیدری در سخنانی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند به زیبایی های حاکم در جامعه و فوتبال کمک کند و روح اخلاق مداری و قدرشناسی را در میان هواداران و اهالی فوتبال ترویج دهد.
  
وی افزود: امروز در بوستان اندیشه و همزمان با روز درختکاری دور هم جمع شدیم تا یاد و خاطره پیشکسوتان با اخلاقی را با کاشت نهال گرامی بداریم که در سال ۹۵ از بین ما رفته اند و با این عمل نیکو یاد و خاطره اشان را همواره زنده نگه داریم.
 
همچنین در ادامه این برنامه محمد پنجعلی، نادر لطیفی و سید مهدی مناجاتی به بیان خاطراتی از زنده یاد مهرداد اولادی، کاظم سیدعلیخانی و حبیب زرین نام پرداختند.

گفتنی است در سال ۹۴ نیز همزمان با روز درختکاری نهال هایی به یاد مرحوم پرویز دهداری و منصور امیر آصفی در محوطه بوستان اندیشه کاشته شد.
مهرداد اولادی در فروردین، پورحیدری در آبان ماه و سید علیخانی و زرین نام در بهمن ماه به سرای باقی رفتند.


نظر شما