سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۷
کد خبر: ۹۲۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس میزبان جمعی از هنرمندان آموزشگاه آسل است تا آثار هنری خود را به عموم شهروندان هنردوست معرفی کنند.
نگارخانه پردیسان میزبان نمایشگاه گروهی نقاشیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی آسل،شنبه ۱۹ فروردین‌ماه ساعت ۱۶ با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با هنر و حوزه‌های مختلف آن و همچنین گسترش فرهنگ بازدید از اماکن و برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایشگاه‌ها افتتاح می‌شود.
 
در این نمایشگاه هنری تابلوهای نقاشی با پاستل هنرمندانی همچون لیلا علایی تک‌بلاغ، سمانه ابوترابی، تهمینه مرادی و شادی دهقان‌زاده به منظور آشنایی علاقمندان به هنرهای تجسمی، تعامل هنرمندان و شهروندان، ارتقای سواد بصری و حمایت از هنرمندان نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود.
 
 هنرمندان این نمایشگاه تا کنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری را برگزار کرده‌اند و هنر نقاشی را با تکنیک‌های پاستل، مدادرنگي، رنگ روغن و سياه قلم نزد اساتیدی همچون سيروج، پناه‌زاده و طاهري فرا گرفته‌اند.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۰ فروردین‌ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما