سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۲۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
فرهنگ‌سرای فردوس در سال جدید با راه‌اندازی فروشگاه کتاب «همواره تخفیف»، پذیرای عموم دانش‌آموزان از پیش‌دبستان تا پیش‌دانشگاهی و هم‌چنین کنکوری‌ها می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فروشگاه کتاب «همواره تخفیف» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه، دسترسی آسان مخاطبان به کتاب‌های کمک‌درسی و ترغیب آنان به افزایش سطح دانش برای تقویت آموخته‌های درسی، راه‌اندازی شده است.
 
در این فروشگاه کتاب‌های کمک آموزشی انتشاراتی همچون گاج، قلم‌چی، خیلی سبز، کلاغ سفید و ... از پیش دبستان تا کنکور عرضه می‌شود که عموم دانش‌آموزان و اعضای کتابخانه‌های شهر تهران با ارائه کارت شناسایی و عضویت می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.
 
در صورت عدم موجودی کتاب درخواستی مخاطبان در فروشگاه، طی ۲۴ ساعت کتاب مورد نظر تهیه خواهد شد و با قیمت پشت جلد درب منزل تحویل داده خواهد شد و با ۲۰ درصد تخفیف در فروشگاه نیز عرضه می‌شود.
  
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این فروشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۳۸۱۰۶۴ یا ۹۱۲۱۰۰۴۱۶۳ تماس بگیرند.

نظر شما