جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۲۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری مطرح شد
بازیگر و کارگردان تئاتر در حاشیه دیدار با مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با قدردانی از اقدامات این سازمان در حوزه تئاتر گفت: بسیاری از مشکلات با کمک تئاتر حل می‌شود.
بسیاری از مشکلات با هنر تئاتر حل می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در حاشیه دیدار صمیمانه جمعی از هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری در باغ موزه هنر ایرانی، هادی مرزبان بازیگر و کارگردان تئاتر نسبت به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ابراز خرسندی کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری را دنبال می‌کنم. خوشبختانه یکی دو سالی است که شاهد اتفاقات خجسته‌ای در حیطه هنر و به خصوص رشته خودمان یعنی تئاتر هستم. حالا خیلی وارد جزییات علت آن نمی‌شوم. فقط امیدوارم سیاست‌گذاران این کلان شهر بدانند که بسیاری از مشکلات را به وسیله تئاتر می‌توان حل کرد.

وی افزود: از کمترین معضلاتی که داریم تا بزرگترین آن، به کمک تئاتر حل می‌شود. این معضلات می‌تواند هم یک مسئله پیش پا افتاده مثل ترافیک باشد که خیلی عجیب و غریب شده تا مشکلات بزرگتری مثل اعتیاد و بیکاری. خیلی وقت است که مهربانی‌ها یادمان رفته است. قبل از اینکه سلام کنیم، شمشیرهایمان را به روی هم می‌کشیم. دوستی‌ها و نگاه‌های ملاطفت آمیز ازبین رفته است. مثل اینکه همه از هم طلبکاریم. همه اینها را با کمک تئاتر می توانیم برطرف کنیم. 

مرزبان ضمن اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی هنری در زمینه تئاتر به گشایش پردیس تئاتر خاوران اشاره کرد و گفت: چندی پیش در روز گشایش پردیس تئاتر خاوران به آن‌جا دعوت شدم. خیلی اتفاق عجیب و غریبی بود. وقتی آنجا رفتم ذوق زده شدم و گریه ام گرفت که چنین مکان با عظمتی آن هم در آن نقطه شهر افتتاح شده است. می‌خواهم بگویم که اتفاقاتی دارد می‌افتد که مایه خرسندی است. با کمک تئاتر همه اقشار جامعه را می‌توان به سمت خوبی سوق داد که امیدوارم راهشان را ادامه دهند. خوشبختانه سرانجام شهرداری تهران فهمیده است که یکی از بزرگترین وظایفش هنر و به خصوص تئاتر است.

برچسب ها: ۳۶۴۳
نظر شما