شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۵
کد خبر: ۹۲۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ ساعت۱۸ محفل ادبی «شعر و اندیشه» را با هدف معرفی گنجینه بیکران ادب پارسی برگزار می‌کند.
شرح آثار فاخر ادب پارسی در «شعر و اندیشه» آیهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «شعر و اندیشه» با هدف بررسی و شرح متون ادبی نو و کهن برای واکاوی مضامین جهان شناختی، زیباشناختی، انسان شناختی و بررسی مضامین اخلاقی و اجتماعی این آثار برگزار می‌شود.
 
ادبیات فارسی گنجینه‌ای بیکران است که به اندازه وسعت خودش به حافظه مخاطب جهانی نرسیده، بنابراین خانه فرهنگ آیه با برگزاری سلسله محافل ادبی «شعر و اندیشه» با حضور اردشیر منصوری، نویسنده و استاد دانشگاه درصدد معرفی آثار و اندیشه‌های مفاخر ادبی ایران زمین است.
 
مروری بر زندگینامه، بررسی آثار و اشعار شاعران بزرگ، تفسیر متون ادبی، نحوه صحیح خواندن اشعار و همچنین پاسخگویی به سوالات مخاطبان از سرفصل‌های مهم این محفل ادبی به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 44656495 تماس بگیرند.
نظر شما