شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۲۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
نخستین نشست بررسی روش‌های پیشرو در نحوه آموزش نوآموزان خانه‌های کودک در سال ۱۳۹۶ با حضور راهنمایان و کارشناسان آموزشی خانه‌های کودک مناطق ۲۲ گانه یکشنبه۲۷ فروردین در مرکز آموزش برگزار شد.
نخستین نشست کارشناسان و راهنمایان آموزشی خانه‌های کودک مناطق ۲۲ گانه برگزار شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: نخستین نشست « بررسی روش‌های پیشرو در نحوه آموزش نوآموزان خانه‌های کودک» با حضور رییس مرکز آموزش و کارشناسان و راهنمایان مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

در این نشست  به تبادل نظر پیرامون مباحث و روشهای آموزشی در خانه های کودک پرداخته و به منظور ارائه در کلاسهای مهد و پیش دبستان، به عنوان واحد کار جمع بندی شد.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش ضمن نظرسنجی از مدعوین درباره کلاس‌های ضمن خدمت و دوره های تخصصی که تاکنون از طرف مرکز برگزارشده است به بررسی پوشه فعالیت‌های آموزشی مناطق توسط همکاران مناطق دیگر و تحلیل بررسی آن به صورت تخصصی و کارشناسی پرداخت.

وی بیان کرد: در دوره های خانه های کودک استفاده و پخش فیلم با عنوان اهمیت سالهای اولیه کودکی در یادگیری آنها حائز اهمیت است و تاکید کرد که حتما جز  واحدهای کاری کودکان در آموزش مدنظر گرفته شود.

فتحی همچنین افزود: آشنایی با  روشهای پیشرو در آموزش (مدارس طبیعت)، توجه به آسیب شناسی  انیمیشن های کودکان، تحریک و ایجاد انگیزه در کودکان درباره موضوعات آموزشی و بارش فکری در کلاس، مقایسه دو روش آموزش از طریق اکتشاف (خود آموزی) و آموزش مستقیم بسیار در نحوه آموزش کودکان تاثیرگذار بوده و آگاهی و دانش کودکان را ارتقا خواهد داد که باید در روش های آموزشی امسال در تمام مناطق توجه و استفاده شود.

جلسه با جمع بندی موضوعات و پاسخ به سوالات و رفع ابهامات آموزشی به پایان رسید.

مرکز آموزش به نشانی:خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع پل حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک 195، طبقه پنجم و شماره تلفن: 88909514 است.
نظر شما