جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۲۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کتاب قصه های موش کوچولو به نویسندگی لاله جعفری با حضور مصطفی رحماندوست و نویسنده کتاب در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی از مراکز فرهنگی هنری منطقه یک رونمایی خواهد شد.
رونمایی از کتاب قصه‌های موش کوچولو در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ لاله جعفری داستان نويس، مترجم و كارگردان در سال ۱۳۴۵در اصفهان متولد شد. وی دارای مدرك كارشناسي هنرهاي دراماتيك از دانشگاه تهران است. از جمله فعاليت او نوشتن فيلم نامه سريال‌های تلويزيوني كودك و نوجوان، مسئول جلسات قصه نويسندگان در سروش كودكان ۱۳۸۴، مسئول جلسات قصه نويسندگان در انجمن نويسندگان ۱۳۸۶ و مسئول جلسات قصه نويسندگان در كانون پرورش كودكان و نوجوانان ۱۳۸۷ بوده است. وی اكثر آثار خود را برای مخاطبان كودك و نوجوان نوشته است.
 
در این مراسم که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه  با حضور مصطفی رحماندوست برگزار خواهد شد، سری کتاب‌های جدید  موش کوچولو به نویسندگی لاله جعفری رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده از ساعت ۱۰ تا ۱۲  به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان مهنا یک ، خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی مراجعه کنند.
نظر شما