جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۲۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
دومین نشست از سلسله نشست های ادبی «کانون قلم» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با تجلیل از مژگان مسعودی نویسنده کتاب بهانه های دلتنگی، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
دومین نشست ادبی کانون قلم در فرهنگسرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در دومین نشست ادبی کانون قلم که با حضور تعداد زیادی از شاعران برگزار می‌شود، از مژگان مسعودی نویسنده کتاب «بهانه‌های دلتنگی» تجلیل می‌شود.

مژگان مسعودی از شاعران فعال کانون ادبی قلم و منتقد ادبی است. کتاب «بهانه‌های دلتنگی» در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات اندیشمندان کسرا، ‏‫منتشر شده است.

کانون ادبی قلم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ زیر نظر احمد علی خانی (شاعر و منتقد) آغاز کرده است و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر(کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و اشعار ارائه شده در کانون می‌پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت‌های ملی، مذهبی و بزرگداشت های ادبی از دیگر برنامه‌های این کانون به شمار می‌رود.

سلسله نشست‌های ادبی چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶ پذیرای دوستاران شعر و ادب فارسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری  اسلامی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما