شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۵
کد خبر: ۹۲۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
نشست صمیمانه با مفاخر ملی در «آیینه فرهنگ»
خانه فرهنگ آیه، دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در برنامه آیینه فرهنگ به معرفی و تکریم «بهروز یاسمی» از شاعران نام‌آشنای کشورمان می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ آیه به‌منظور معرفی و تجلیل مفاخر ملی این مرزوبوم و الگوسازی مناسب برای جوانان، «برنامه آیینه» فرهنگ را با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه‌های مختلف علمی، هنری، ادبی، فرهنگی و ... برگزار می‌کند.
  
سخنرانی، تجدید خاطرات و بازگو کردن فراز و نشیب‌های کاری و هنری در مسیر نیل به موفقیت توسط مهمانان از بخش‌های ویژه این برنامه به شمار می‌رود که به‌منظور معرفی الگوهای موفق برای شهروندان به‌خصوص نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.
  
خانه فرهنگ آیه در این برنامه از بهروز یاسمی شاعر و ترانه‌سرا دعوت به عمل آورده است تا به معرفی و بررسی فعالیت‌های این  استاد نامدار عرصه شعر و ترانه بپردازد.
  
در معرفی این شاعر گرانقدر می‌توان گفت، بهروز یاسمی، متولد 1347 ایلام، دکترای تخصصی دامپزشکی دارد. از میان کتاب‌های او می‌توان به «همان گناه همیشه»، «تقویم گناهان تازه» و «گزیده ادبیات معاصر» اشاره کرد.
  
در اجراهای پیشین این برنامه مفاخر و اساتیدی چون زنده‌یاد داوود رشیدی، جمشید مشایخی، مصطفی رحمان دوست، زنده‌یاد مرتضی احمدی، هوشنگ مرادی کرمانی، عزت الله مهر آوران، سپیده ابرآویز، راضیه تجار، شوکت حجت و ... حضور داشتند.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نشست ،دوشنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت ۱۸  به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه‌آهن مراجعه کنند و با شماره تلفن ۴۴۶۶۷۶۳۳ تماس بگیرند.
نظر شما