شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۹۲۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
در شصت و ششمین نشست زرین قلم، فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، کتاب «داستان حکومت به منزله میراث شهدا»، با حضور نویسنده کتاب، جمعه 22 اردیبهشت در فرهنگسرای کتاب، رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم رونمایی با حضور علی اصغر پورعزت رییس مرکز اسناد دانشگاه تهران و نویسنده کتاب، حبیب میدانچی ناشر کتاب و بهزاد تیمورپور قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
 
پورعزت در این نشست در مورد کتاب و ایده اولیه آن گفت: همواره برای من سوال بود که اگر شهدای اکنون زنده بودند، چه می کردند. در وصایای شهدا پژوهش کردیم تا ببنیم چه تصویری از آینده، ترسیم کرده اند.
 
وی گفت: باید پیام شهدا به جامعه منتشر شود.بعضی افراد سعی می کنند شهدا را به نفع خود صادر کنند و تصویر درستی از شهدا ارائه نمی شود. من تلاش کردم با توجه به تخصص خودم بگویم آنها چه حکومت مطلوبی با چه ویژگی هایی درنظر داشتند.
 
تیمورپور هم دراین نشست، اظهارداشت: ما درجمهوری اسلامی برای هر جایگاه مسئولیتی، 3 هزار شهید داده ایم و مدیران باید متوجه باشند چه مسئولیت سنگینی به عهده دارند.باید به آرمان شهدا وفادار بمانیم و در این جامعه ولایت مدار به وظیفه خود عمل کنیم.

وی افزود: مردم نیز باید ارتباط خود را با شهدا با خواندن وصایایشان حفظ کنند.
 در پایان این مراسم از ، کتاب «داستان حکومت به منزله میراث شهدا»، رونمایی شد.
نظر شما