جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۹
کد خبر: ۹۲۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهر تهران برگزار کرد؛
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با هدف هم افزایی و آشنایی بیشتر با فعالیتهای مرکز آموزش، سلسله همایش هایی با موضوع « تبیین برنامه‌های آموزشی ویژه مدرسان و مربیان مناطق 22 گانه و فرهنگسراهای خاص» از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای شفق برگزار کرد.
همایش تبیین برنامه‌های آموزشی ویژه مربیان و مدرسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ رویا فتحی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با بیان اهمیت تاثیرگذاری ارتباط با مدرسان مراکز آموزشی گفت: این مرکز پس از بررسی میزان کمی و کیفی تعامل مربیان، همکاری و مشارکت آنان در اجرای هرچه بهتر برنامه های آموزشی سال ۹۶، مستلزم برگزاری جلسات توجیهی و تبیین برنامه‌های آموزشی قبل از تدوین و اجرای برنامه می‌داند.

رییس مرکز آموزش بیان کرد: جلسات تبیین برنامه های آموزشی بر اساس چشم انداز یکساله طرح های پیشنهادی و همچنین سیاست ها و رویکردهای سازمان و با هدف « توانمندسازی و ارتقای شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای مربیان»، « شناخت شیوه های جدید آموزشی و نحوه ارائه آن به فراگیران»، « ارتقاء عملکرد مربیان و مدرسان سازمان»، « توسعه مهارت اجتماعی و توانمندی های فردی – تربیتی مربیان»، « بروز رسانی  اطلاعات تخصصی و تحصیلات تکمیلی مربیان»، « بهبود و ارتقا کیفی و کمی بازده آموزشی» و « ارتقا رضایت مندی  فراگیران از نحوه آموزش» برگزار شد.

وی بیان کرد: بسیاری از مدرسان و مربیان بنا به ضرورت و نیاز آموزشی باید تحت آموزش ضمن خدمت دوره های تدریس ( عمومی و تخصصی) قرار گیرند چرا که آموزش صحیح مهارتهای رفتاری و تخصصی مربیان رابطه معناداری با احیا وضعیت موجود مراکز آموزشی و استقبال و ارتقا فراگیران خواهد داشت. به همین منظور مرکز آموزش با این رویکرد «طرح توانمندسازی مدرسان و مربیان" را در سه فاز تهیه و تدوین کرده‌است که تمام مدرسان و مربیان در رشته های مختلف می‌توانند در جلسات آموزشی آن شرکت کنند.

وی در پایان پس از استماع مشکلات مربیان و مدرسان حاضر در سالن به سوالات آنان پاسخ داد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک 195، طبقه پنجم مراجعه کنند و با شماره تلفن 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما