شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۱
کد خبر: ۹۲۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
نمایش شاد و موزیکال «بچه زرنگش خوبه» به کارگردانی مجید علم بیگی و نویسندگی علی اکبر پوررسول از تاریخ اول خرداد ماه در فرهنگ‌سرای ملل روی صحنه می رود.
نمایش شاد و موزیکال «بچه زرنگش خوبه» در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «بچه زرنگش خوبه»  علاوه بر اینکه فضای نشاط و شادابی در بین کودکان و خانواده های آن‌ها ایجاد می‌کند به طور غیر مستقیم  پیامهای اخلاقی و تربیتی را در خصوص فرزند پروری و حضور فرزند دوم در خانواده به والدین آموزش خواهد داد و والدین نیز می توانند تماشاگر این نمایش باشند. 

آیلار ختری خردسال است  که به تازگی صاحب خواهری به نام آیدا شده خواهر نورسیده خود را دوست دارد اما چون حس می‌کند که پدر و مادرش از وقتی که آیدا به دنیا آمده، دیگر کمتر به او توجه می کنند، تلاش می‌کند که به طریقی در مرکز توجه پدر و مادرش قرار بگیرد. پس سعی می کند آیدا را از خانه خارج کند و جایی ببرد که دست پدر و مادر به او نرسد و ادامه ماجرا...

 علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند از اول تا ۳۱ خرداد ماه  همه روزه ساعت ۱۹ به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگ‌سرای ملل  مراجعه کنند.
نظر شما