جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۹۲۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
فیلم سینمایی «نقطه کور» در هشتاد و یکمین نشست «سکانس» خانه فیلم فرهنگسرای فردوس به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «نقطه کور» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه‌ فیلم فرهنگسرای فردوس، دوشنبه ۸ خردادماه ساعت ۱۸ در هشتاد و یکمین برنامه سکانس خود، با حضور برخی از عوامل، این فیلم را در بوته نقد قرار می‌دهد.

فیلم «نقطه کور» داستان شخصی به نام خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود، اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست و.... 

نقطه کور فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و نویسندگی احسان بیگلری محصول سال ۱۳۹۴ است؛ و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم به وبانی، نیکی مظفری، سیداحمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا و علیرضا زمانی نسب در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه سکانس، می‌توانند دوشنبه ۸ خردادماه ساعت ۱۸ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما