جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۷
کد خبر: ۹۲۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
نخستین نشست«دیدار با نویسنده» برگزار شد؛
اولین نشست صمیمانه «دیدار با نویسنده» دوشنبه ۸ خرداد مصادف با سوم رمضان در فرهنگ‌سرای بندگی با حضور محسن عمادی نویسنده کتاب «مهمان شام» در غرفه پاتوق کتاب برگزار شد.
معرفی کتاب «مهمان شام» در پاتوق کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین روز فرهنگ‌سرای بندگی با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در نمایشگاه قرآن پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بود.

اولین نشست صمیمانه «دیدار با نویسنده» دوشنبه ۸ خرداد مصادف با سوم رمضان در محل فرهنگ‌سرای بندگی با حضور محسن عمادی نویسنده کتاب «مهمان شام» ازساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار شد.

در این نشست محسن عمادی نویسنده اثر با مرور خاطرات شهید سیدمیلاد مصطفوی گفت: شهید سید میلاد مصطفوی دانشجوی مهندسی عمران بود و به‌خاطرشبهه‌دار بودن حرفه خود و حساسیت ایشان به حلال و حرام بودن، به کار کشاورزی پرداختند. همچنی ایشان ۱۰ سال به عنوان مسئول  اردوی راهیان نور بودند.
 
عمادی افزود:  ازسال ۸۲ تا ۹۲ هر سال با شرکت در این اردو  یک ماه خود را وقف شهدا می‌کردند. ایشان زندگی شهدا را الگوی خود قرار می دادند و همیشه در طول زندگی ارادتی ویژه نسبت به شهدا داشتند و به دوستان خود توصیه می کردند با شهدا رفاقت کنید.

وی گفت: شهید سید میلاد مصطفوی از خدا خواستند گمنام بمانند. زمانی که در منطقه حلب جنازه ایشان جاماند و به دست داعش افتاد به واسطه اسم یا زینب که با حنا برروی دست خود نوشته بود داعش دست های  او را قطع  و سر ایشان را از بدن جدا کردند و این شهید چندین ماه گمنام بودند تا اینکه به خواب یکی از دوستانشان رفتند و گفتند پدرم از اینکه جنازه من برنگشته ناراحت هستند به محل جنازه من بیایید که در زیر درخت زیتون  در همان حوالی دفن شده است.

در پایان نشست ۵۰ نسخه کتاب توسط محسن عمادی نویسنده اثر امضا و به مخاطبان اهدا شد.

نظر شما