جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۰
کد خبر: ۹۲۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
سومین کارگاه تخصصی« تازه های IT» با معرفی و آموزش کتاب «مدل سازی تهدیدها، راهکاری برای مبارزه با بدافزارها و تامین امنیت سایبری» نشر تازه بهار ۹۶، ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ با حضور مولف کتاب در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
«مدل سازی تهدیدها» در سومین کارگاه «تازه‌های IT»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه  که با همکاری انتشارات پندار پارس برگزار می‌شود، مهدی احمدی مولف کتاب ضمن معرفی کتاب «مدل سازی تهدید ها، راهکاری برای مبارزه با بدافزارها و تامین امنیت سایبری» به صورت کارگاهی به آموزش مبانی آن می پردازد.

ارائه مقدمه ای بر امنیت شبکه و اطلاعات،  بررسی بدافزارها در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات، معرفی روش‌های اعمال نفوذ و ایجاد تهدیدهای امنیتی، پدافند غیر‌عامل، راهکاری برای مقابله با تهدیدها، به‌کارگیری تست‌نفوذ در کشف آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدها و مدل‌سازی تهدیدها، راهکاری برای مقابله با بدافزارها از مهمترین محورهای قابل ارائه در این کارگاه است.

هر روزه، با کشف حفره‌های امنیتی مختلف و حملات سایبری گوناگون بر روی سایت‌های مهم دولتی و گاه خصوصی روبه‌رو هستیم. متاسفانه دایره حملات تنها محدود به تهدیدها و حملات وابسته به خارج از کشور نیست بلکه از طریق نفوذگران داخلی نیز هر روزه از آسیب‌پذیری‌های کشف شده سوء استفاده می‌شود. با توجه به این مهم بررسی آسیب‌پذیری‌ها، تهدیدها و ریسک‌های امنیتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌بایست به کمک به کارگیری فرایند مدل‌سازی تهدیدهای مطرح در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات با هرگونه تهدید سایبری مقابله کرد.
شرکت در کارگاه « تازه های IT» برای عموم رایگان است.

علاقمندان می توانند برای حضور در این کارگاه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند.
نظر شما