جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۵
کد خبر: ۹۳۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
در برنامه «بهار کتاب» برگزار می‌شود :
روایت و نقد و بررسی کتاب « تن تن و سندباد » در قالب برنامه «بهار کتاب» با حضور محمد میرکیانی نویسنده و کارشناسان حوزه کودک و نوجوان پنجشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۰ در کتابخانه امام جعفر صادق برگزار می‌شود.
نویسنده « تن تن و سندباد » در کتابخانه امام جعفرصادق(ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داستان کتاب «تن تن و سند بار» که گروهی از قهرمان‌های داستان‌های غربی به رهبری « تن تن » راهی سرزمین های شرقی می‌شوند تا بتوانند با آن ها بجنگند و شکستشان بدهند و قهرمانان مشرق زمین در این ماجرا به رهبری « سندباد » به مقابله با آن ها برخاسته و در نهایت سندباد و یارانش موفق می‌شوند آن ها را شکست دهند.

 ایده نویسنده بهانه‌ای برای معرفی برخی قهرمانان فراموش شده شرقی است که در طی سال‌ها به واسطه هجوم گسترده قهرمانان محور غرب به ذهن کودکان و نوجوانان کشورهای دیگر، به دست فراموشی سپرده شده بود و تا کنون این کتاب بیست و پنج بار تجدید چاپ شده است، و در سال ۷۳ نیز توسط مقام معظم رهبری تقریظ شده است.

 در برنامه « بهار کتاب »، علاوه بر روایت قصه‌هایی از کتاب توسط نویسنده، داستان‌های این کتاب با حضور کارشناسان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان «زینب شمس» و « زهرا صالحی » بررسی شده و به سوالات نوجوانان نیز پاسخ داده می‌شود.

کتابخانه امام صادق (ع) در بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به خیابان نبرد جنوبی، خیابان لاله واقع است.
نظر شما