شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۹۳۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کتابخانه‌ی فرهنگ‌سرای فردوس در باشگاه کتاب این هفته در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه به معرفی، دورخوانی و نقد و بررسی داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» اثر فرانتس کافکا می‌پردازد.
نگاهی به داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» در باشگاه کتاب فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله محافل ادبی باشگاه کتاب فردوس از جمله برنامه‌های کتابخانه‌ی فردوس است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی، هر دو هفته یکبار روزهای دوشنبه با معرفی و بررسی کتاب های پرمخاطب برگزار می‌شود.
 
در چهارمین برنامه باشگاه کتاب فردوس در فصل بهار، داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» اثر فرانتس کافکا ترجمه احمد گلشیری، توسط جمعی از علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی، دورخوانی می‌شود و جعفر توزنده‌ جانی نویسنده و منتقد ادبی، به نقد و بررسی آن می پردازد.
 
 توزنده جانی با توجه به مقاله‌ای از میلان کوندرا که در کتاب وصایای تحریف شده آمده‌است، سیری به جهان داستانی کافکا خواهد داشت و در همین راستا به سوالات مخاطبان نیز پاسخ می‌دهد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما