جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۳۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
خانه فرهنگ آیه همزمان با جشنواره تابستانی تهران، برنامه «قصه،‌بازی،نمایش» را روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۸ با محوریت نقش آفرینی کودکان برگزار می‌کند.
«قصه،بازی،نمایش» در خانه فرهنگ آیهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «قصه،بازی،نمایش» همزمان با فصل مهربانی و با شعار محوری زندگی آموختنی است، در قالب قصه گویی به همراه اجرای نمایش با موضوع داستان های خوانده شده است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، مشارکت کودکان در قصه گویی، بهره گیری از هنر نمایش در انتقال مفاهیم و آموزه های داستانی برگزار می شود که در بطن خود پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان را نیز در بر دارد.
 
در جريان برگزاری این برنامه، «پری رضوی» از نویسندگان حوزه كودك، با خوانش قصه های متناسب با گروه سنی کودکان، آن‌ها را با مضامینی چون قناعت، احترام به والدین و عبور و مرور ایمن آشنا می‌کند و مسعود قریب از کارشناسان حوزه تئاتر نیز با توجه به مضمون قصه خوانده شده و با محوریت نقش آفرینی کودکان به اجرای نمایش می پردازند.
 
کودکان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی این مرکز واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی (نفیسی، فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند.
نظر شما