پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۹۳۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
ویژه‌برنامه «شکوفایی عفاف» برای نمایش لباس‌های ایرانی در مجتمع شهیدان جعفری نژاد برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «شکوفایی عفاف» با هدف ترویج و گسترش مفاهیم دینی و ایرانی در قالب محصولات فرهنگی هنری به ویژه در بخش حجاب و عفاف در مجتمع شهیدان جعفری نژاد برگزار می‌شود. 

یکی از طرح‌های این برنامه «نذر حجاب» است که به جمع‌آوری و تعویض چادرهای کهنه با چادرهای نو می‌پردازد و چهارشنبه ۲۱ تیر ماه پذیرای دوستداران حجاب و عفاف است. برگزاری کارگاه و نمایشگاه مد و لباس ایرانی از دیگر برنامه‌های «شکوفایی عفاف» است و تخفیف عمومی توسط غرفه‌های نمایشگاه برای بازدیدکنندگانی که از این بخش خرید می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

در طراحی‌های ایرانی این نمایشگاه از المان‌های ایرانی معمول از جمله انواع طرح‌های سنتی ایرانی یا طرح‌های اسلیمی در کنار دوخت‌هایی مانند آینه‌دوزی یا گلدوزی‌های ایرانی بهره گرفته شده است، همچنین چند لایه بودن لباس‌ها هم نکته‌ای است که از نظر دور نمی‌ماند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، انتهای هاشم‌آباد، مجتمع شهیدان جعفری نژاد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما