جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۳۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ خبر داد
رییس فرهنگ‌سرای تهران از معرفی کتاب در نماز جمعه‌های غرب تهران خبر داد که با پیگیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ به مدت یک ماه در حال برگزاری است.
معرفی کتاب در نماز جمعه غرب تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضاتلو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و رییس فرهنگ‌سرای تهران درباره معرفی کتاب در نماز جمعه غرب تهران گفت: برنامه معرفی کتاب در نماز جمعه‌های سراسر کشور بیش از یک سال است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حال برگزاری است. البته اجرای این برنامه بستگی به امکانات ستاد نماز جمعه هر منطقه دارد.
 
وی افزود: در نماز جمعه غرب تهران که در محله کن برگزار می‌شود تا یک ماه گذشته معرفی کتاب صورت نمی‌گرفت که با پیگیری‌های فرهنگ‌سرای تهران با مجمع ناشران انقلاب اسلامی این اتفاق از جمعه قبل از روز قدس یعنی ۲۶ تیرماه شکل گرفت.
 
قضات لو بیان کرد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی به صورت ماهانه کتاب‌هایی را که باید هر هفته در نماز جمعه معرفی شود را به ستاد نماز جمعه ارسال می‌کند. این فایل هر ماه برای فرهنگ‌سرای تهران به عنوان نماینده ارسال می‌شود و ما آن را به ستاد نماز جمعه کن تحویل می‌دهیم.
 
رییس فرهنگ‌سرای تهران گفت: با مشورت‌هایی که با مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ستاد نماز جمعه کن انجام شده، نماینده‌ای از مدیریت فرهنگی‌هنری منطقه ۲۲ معرفی شده‌ است تا پنج دقیقه پیش از شروع خطبه کتاب هفته را معرفی کند. امیدواریم بتواینم برای هفته‌های آینده با تایید ستاد نماز جمعه از نویسندگان، نخبگان و هنرمندان ارزشی برای معرفی کتاب استفاده کنیم.

نظر شما