جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۶
کد خبر: ۹۳۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام ویژه برنامه آدینه رضوی پنجشنبه ۱۲ مرداد در فرهنگ‌سراهای تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه کتاب رضوی در آدینه های رضویبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در تشریح برنامه آدینه‌ رضوی گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف تحکیم انس با سرچشمه کرامت و رحمت، حضرت امام رضا(ع)، ترویج فضایل اخلاقی و اعتلای جایگاه خانواده و تکریم زندگی، طرح آدینه‌ رضوی را در قالب فعالیت ویژه مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران روز پنجشنبه ۱۲ مرداد اجرا می‌کند.
 
وی افزود: آدینه‌ رضوی، تلاش دارد با تمرکز بر اجرای برنامه‌هایی در قالب گردهمایی، نمایشگاه، جشنواره، بازارچه فرهنگی و مراسم آیینی و مذهبی فضایی فراهم کند تا شهروندان با سلایق متنوع از دریای بیکران تعالیم اهل بیت(ع) و ارزش‌های دینی و اسلامی بهره‌مند شوند. 
 
ناصری‌پور تصریح کرد: یکی از فعال‌ترین بخش‌های این طرح، برنامه‌های متنوع حوزه کتابخانه‌ها از جمله نمایشگاه کتاب رضوی ویژه است که با تمرکز بر مناسبت دهه کرامت و سایر مناسبت‌های دینی و مذهبی فصل تابستان مجموعه‌ای از تازه‌ترین آثار منتشر شده، به ویژه کتاب‌های دینی و تربیتی مرتبط با شخصیت، کلام و سیره حضرت امام رضا و حضرت فاطمه معصومه(علیهما السلام) در بازار نشر کشور را با تخفیف مناسب در اختیار مخاطبان قرار دهد. 

شهروندان با مراجعه به تارنمای فرهنگ‌سراهای تهران یا مراجعه حضوری به هر یک از مراکز فرهنگی هنری می‌توانند درباره برنامه‌های جزییات برنامه‌های هر منطقه در آدینه‌های رضوی مطلع شوند.


نظر شما