جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۹۴۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
مجموعه «قصه‌های تصویری از الهی نامه» به روایت مژگان شیخی در کتابخانه کودک و نوجوان شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن معرفی و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «پاتوق کتاب» عنوان ویژه برنامه‌ای برای گروه سنی «ج» است که از ساعت 11 تا 12 صبح روز پنجشنبه 23 شهریور برگزار می‌شود.

این مجموعه شامل ۱۲ داستان شیرین و آموزنده از کتاب ارزشمند الهی نامه اثر عطار نیشابوری است و به تازگی توسط واحد کودک و خردسال موسسه انتشارات قدیانی (کتاب‌های بنفشه) منتشر شده است. داستان‌های این  مجموعه کتاب به نثر ساده و روانی برگردانده شده و با تصویر گری حسن عامه کن برای کودکان بازآفرینی شده است.

12 جلد «قصه‌های تصویری از الهی نامه» به ترتیب شامل داستان‌های «گربه‌ای با جوراب‌های چرمی»، «پسرک و دختر شاه پریان»، «عارف و نانوا»، «سفر به هندوستان»، «بهلول و بچه‌ها»، «مرد حریص و فرشته مرگ»، «زنبور و مورچه»، «اسکندر و آب حیات»، «روباهی که می‌ترسید»، «انگشتر سلیمان»، «ابراهیم و سه امتحان» و «اردشیر و سه پسرش» است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه کودک و نوجوان فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058437 تماس بگیرند.

نظر شما