سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۹۴۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکشنبه دوم مهر از خانه شهریاران جوان بازدید کردند و با اعضای آن به گفت‌ و گو نشستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس، امیر عبدالحسینی معاون هنری، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، محمد فائض‌پور مدیر کل حراست و علی اصغر خسروی مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری یکشنبه دوم مهر از خانه شهریاران جوان بازدید کردند و در ادامه با اعضای این مرکز به گفت و گو نشستند.
 
در این نشست محمد ابویی رییس خانه شهریاران جوان با اشاره به فعالیت این مرکز از سال ۸۴ تاکنون گفت: این مرکز از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری برای فعالیت جوان‌ها و رابطه‌ای بین دانشجویان و جوانان شهر تهران تاسیس شده‌ است. با توجه به اینکه مدیران آینده شهر تهران جوانان امروز هستند پس باید فضای آموزش مدیریت شهری را از حالا برای آنها فراهم کنیم.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری از خانه شهریان جوان بازدید کرد

وی افزود: با کمک سازمان فرهنگی هنری می‌توانیم خانه شهریاران جوان را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. این مرکز باید یک فضای امن و یک پاتوق برای جوانان باشد. اعضای خانه شهریاران جوان با همه کم و کاستی‌هایی که وجود دارد تا کنون با روحیه جوانانه خود با پشتکار و امید مانند ان‌جی‌اوها فعالیت کردند و از این به بعد هم ادامه‌ می‌دهند.
 
ابویی بیان کرد: باید برای جوانان تسهیلات و خدمات فراهم کنیم، فضایی ایجاد کنیم تا ایده و نظرات خود را بیان کنند و پروژه‌های خرد و کلان شهری را به‌دست جوان‌ها بسپاریم تا در نتیجه شهریاران جوان پوسته جدید بیا‌ندازد و کارکرد جدید پیدا کند.
 
رییس خانه شهریاران جوان در پایان خطاب به رییس و مدیران سازمان فرهنگی هنری گفت: همین که آمدید و از این مرکز بازید کردید کمال تشکر را داریم بچه‌ها خواسته‌ای ندارند چون تا الان کار خود را انجام داده‌اند و از این به بعد هم با شرایط موجود به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 
در این نشست اعضای خانه شهریاران جوان انتقادها و پیشنهاد‌های خود را با هدف تعامل بیشتر با سازمان فرهنگی هنری و حضور در برنامه‌ها با رییس و معاونان سازمان فرهنگی هنری در میان گذاشتند.

در پایان این نشست محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بهترین کسانی که به ما یاد دادند درست و صادقانه حرف بزنیم رزمندگان بودند. آنها وقتی می‌خواستند عملیات انجام دهند باهم بحث می‌کردند و تا زمانی که قانع نمی‌شدند عملیات را شروع نمی‌کردند. هنوز شهریاران جوان سازمان فرهنگی هنری را به طور کامل نمی‌‌شناسد و در مقابل مدیران ما هم نمی‌دانند کارکرد این مرکز چیست. اگر این نکته برطرف شود بیشتر مشکلات خانه شهریاران حل می‌شود. 
 
وی افزود: سازمان فرهنگی هنری حداقل ۲۰ سالن خوب و مجهز دارد که نهادها و سازمان‌های مختلف درخواست می‌کنند تا در آن سالن‌ها برنامه برگزار کنند. خانه شهریاران جوان برای برگزاری مراسم‌های خود می‌تواند از این سالن‌ها استفاده کند و پذیرایی مراسم هم برعهده سازمان فرهنگی هنری است.
 
صلاحی بیان کرد: باید باور کنیم که جوان‌ها می‌توانند کار کنند اما نظام اداری ما هنوز این موضوع را باور نکرده‌ است. من ۱۸ سال پیش پنج مشاور جوان داشتم. زمانی هم که استاندار خراسان بودم با جوان‌ها کار می‌کردم. یکی از درخواست‌های من همیشه این بوده‌ است که از سن ۵۰ سال به بالا کسی سمت مدیریتی نداشته باشد. چه عیبی دارد جوان‌ها رییس فرهنگ‌سرا باشند؟ وقتی حرف از دفاع مقدس می‌زنیم باید به یاد داشته باشیم که دفاع مقدس با وجود جوان‌های کشورمان دفاع مقدس شد.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری در پایان از همه تشکر کرد و خطاب به اعضای خانه شهریاران گفت: شما جزوی از سازمان فرهنگی هنری هستید و این سازمان شما را حمایت می‌کند. شما هم باید خودتان را جزوی از سازمان بدانید.
 
نظر شما