جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۵۱۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
زهرا یادگاری از کارآفرینان جوان است که هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه در فرهنگ‌سرای کار و تعاون کارگاه هنری برگزار می‌کند و آثار خود را به نمایش می‌گذارد.
ایجاد کارآفرینی کوچک در پشت میزهابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهرا یادگاری از کار آفرینان جوان منطقه ۹ هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه در فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کارگاه هنری برگزار می‌کند.

 وی متولد سال ۱۳۵۷ در تهران و ساکن محله شمشیری است. زهرا یادگاری از شروع فعالیتش در این عرصه می‌گوید: از سال ۱۳۸۳ کارم را شروع کردم و از سازمان فنی و حرفه ای کشور مدرک صنایع دستی را دریافت کردم و تاکنون بيش از ۱۵۰ اثر هنری خلق کرده‌ام.
 
وی افزود: در سال ۱۳۸۳ پدرم را از دست دادم. از آن به بعد سعی می‌کردم که با انجام فعالیت‌های هنری کمک هزینه‌ای را برای خانواده‌ام مهیا کنم. به همین دلیل دوره‌های مختلفی از جمله سوخت روی چوب، خراش روی فلزات، نماکاری روی سفال، کاشی کاری، نقاشی روی چرم، نقاشی روی چوب با تکنیک رنگ و روغن، عروسک‌سازی، چرم دوزی، حکاکی روی چرم  و ... را آموزش دیدم.
 
هنرمند جوان منطقه ۹ گفت: در حال حاضر یک کارگاه کوچک در منزل دارم و به افراد علاقه‌مند به این هنر آموزش می‌دهم.
 
وی بیان کرد: ایده کارها با خودم است و عاشقانه کار و حرفه ام را دوست دارم و از این طریق کسب درآمد می‌کنم.
 
یادگاری گفت: تاکنون در نمایشگاه‌های مختلفی شرکت کردم و هم اکنون روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته در فرهنگ‌سرای کار و تعاون کارهایم را به نمایش می‌گذارم.
 
زهرا یادگاری از سال ۱۳۹۴ به عضويت کانون کارآفرينی فرهنگ‌سرای کار و تعاون در‌آمده و در اين کانون مشغول فعاليت است.
مطالب مرتبط
نظر شما