شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۷
کد خبر: ۹۵۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
نمایشگاه نقاشی «حقیقت، نیک خواهی، بردباری» با آثار ۱۷ هنرمند بین المللی ۲۹ آذر تا ۸ دی در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش در می‌آید.
نمایشگاه «حقیقت، نیک خواهی، بردباری» گشایش می‌یابدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  نقاشی‌های ارایه شده در نمایشگاه «حقیقت، نیک خواهی، بردباری» به سبک رئال و کلاسیک بوده و از آنجا که آثار هنرمندان آن جزو آثار ملی کشورشان محسوب می‌شود و انتقال آنها به کشورهای دیگر میسر نیست و مستلزم هزینه گزاف است؛ از این رو پرینت آثار با آخرین تکنولوژی روز دنیا در خارج از کشور به نمایشگاه ارسال شده است.

آغاز به کار این نمایشگاه با سه هدف هنر، فرهنگ باستانی و حقوق والای انسانی به سال ۲۰۰۴ میلادی بر می‌گردد و مرکز آن شهر نیویورک است و تاکنون در بیش از ۵۰ کشور و ۲۰۰ شهر جهان برگزارشده است.
 
این نمایشگاه تاکنون در ۸ نوبت در کشور ایران به نمایش و در معرض دید شهروندان قرارگرفته است.

نمایشگاه «حقیقت، نیک خواهی، بردباری» با آثار هنرمندانی از کشورهای کانادا، استرالیا، ژاپن، چین ، تایوان و ... گشایش می‌یابد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۰ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر ازسیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ تماس بگیرند.

نظر شما