جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۸
کد خبر: ۹۶۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
راهیابی۱۵۰ داستان به مرحله نهایی جشنواره داستان طنز «خط خطی» با معرفی برگزیدگان دوشنبه ۱۸ دی ماه به کار خود پایان می‌دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو؛ نخستین دوره جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» که در دو گروه نویسندگان زیر ۱۸سال و نویسندگان بالای ۱۸سال برگزار و فراخوان آن اردیبهشت‌ماه منتشر شد، بر اساس آن نویسندگان توانستند داستان‌های طنزشان را در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا پایان مرداد‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

بر این اساس دو هزار و ۱۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید. و از این تعداد ۱۵۰ اثر به مرحله دوم راه یافتند که از بین آنها ۳ نفر به عنوان برگزیده و ۲۷ نفر تقدیری در گروه نویسندگان بالای ۱۸ سال و ۳ نفر برگزیده و ۹ نفر تقدیری در گروه نویسندگان زیر ۱۸ سال معرفی و تقدیر می‌شوند.

آیین اختتامیه جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» دوشنبه (۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۶)، ساعت ۱۶ با حضور رضا رفیع در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه در این مراسم می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم فرهنگسرای سرو مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما