شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۹۶۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کتابخانه ۱۵ خرداد برگزار می‌کند؛
کتابخانه ۱۵ خرداد با هدف آشنایی بیشتر اعضای کتابخانه با شاعران و نویسندگان معاصر ویژه برنامه «نقش قلم» را برگزار می‌کند.
گپ و گفت با پروین پناهی در ویژه برنامه نقش قلمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «نقش قلم» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می شود و کتابخانه ۱۵ خرداد در این نشست صمیمی میزبان پروین پناهی نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان است.

پروین پناهی در این نشست درباره خود و آثارش سخن می‌گوید و به پرسش‌های مخاطبان درباره ادبیات پاسخ می‌دهد.

پروین پناهی، شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، ۲۶ دی‌ماه ۶۴ در تهران متولد شد. وی لیسانس زبان و ادبیات فارسی، فوق لیسانس ادبیات تطبیقی، عضو انجمن نویسندگان و کودکان و نوجوان، عضو هیئت داوران در سه دوره جشنواره مجازی کتابخوانی، عضو هیئت داوران در دو دوره جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان، مدرس و داور دو دوره از جشنواره مادران قصه گوی شهر تهران و صاحب چندین اثر در زمینه ادبیات کودکان است.

ویژه برنامه نقش قلم چهارشنبه ۲۰ دی ساعت ۱۰ در سرای محله حسینی فردوس به نشانی؛خیابان فردوس ، خیابان  شهیدان اسماعیلی میزبان علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان است.
نظر شما