جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۶۰۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری در حاشیه بازدید از کتابخانه امیر کاشانی گفت:
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری در حاشیه بازدید از کتابخانه امیر کاشانی در منطقه ۹ گفت: توسعه کتابخانه‌ها زیربنای توسعه فرهنگی است و این توسعه نیازمند تلاش و کوشش تمامی کتابداران کتابخانه‌هاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری عصر روز یکشنبه ۱۷ دی ماه همراه با مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و معاونان این منطقه از کتابخانه شهید امیر کاشانی بازدید کرد.

کرد ضمن بازدید از کتابخانه شهید امیر کاشانی، با رییس کتابخانه و کتابداران مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و از بخش‌های مختلف کتابخانه و وضعیت مطلوب این کتابخانه ابراز خرسندی کرد و گفت: توسعه کتابخانه‌ها زیربنای توسعه فرهنگی است و این توسعه نیازمند تلاش و کوشش تمامی کتابداران کتابخانه‌هاست. 

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی با تشکر از تلاش کتابداران کتابخانه، عنوان کرد: دغدغه مدیریت امور کتابخانه‌ها تأمین منابع، توسعه و بهبود وضعیت کتابخانه‌های سازمان و هدف اصلی این مدیریت در سال آینده تجهیز بخش‌های کودک و نوجوان کتابخانه‌ها در راستای شعار «تهران، شهر دوستدار کودک» است.

رؤیا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ نیز این کتابخانه را از نظر محتوایی خوب توصیف کرد و گفت: امسال با تلاش همکاران، بازسازی‌های خوبی در ساختمان کتابخانه انجام گرفته و بخش کودک نیز به این کتابخانه افزوده شده که در حال راه‌اندازی و تأمین تجهیزات و منابع کتاب در حوزه کودک و نوجوان است.

کتابخانه شهید امیر کاشانی در منطقه ۹ شهرداری تهران واقع است. این کتابخانه با مساحت ۴۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۷ توسط شهرداری تهران ساخته و در سال ۱۳۹۱ به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران واگذار شد. این کتابخانه با داشتن ۱۳۷۲۷ نسخه کتاب، ۴۴۱۸ نفر عضو شامل ۱۳۰۰ نفر عضو فعال از ساعت ۸ تا ۲۰ پذیرای مراجعه‌کنندگان است.



نظر شما