شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۶۱۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
بیست و هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بیست و هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» به موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال پرداخته شده است.

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

در این نشریه موضوع‌های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.


نظر شما