جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۹۶۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
با هدف تشویق و توسعه فرهنگ مهارت آموزی
فرهنگ‌سرای کار و تعاون با هدف تشویق و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در بین دانش آموزان نمایشگاه و کارگاه آموزشی کارآفرینی و مهارت آموزی را از یکشنبه ۱۵ تا سه‌شنبه ۱۷ بهمن در دبستان دخترانه بانو کاظمی برگزار می کند.
نمایشگاه و کارگاه آموزشی «کار آفرینی و مهارت آموزی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه و کارگاه آموزشی کارآفرینی و مهارت آموزی به منظور گسترش و تقويت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، خود اشتغالی و مهارت آموزی در جامعه با مشارکت کانون کار آفرینی برای کار آفرینان و علاقه‌مندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خرد و خانگی به عنوان یکی از زمینه‌های کمک به سبد معیشتی خانواده‌ها برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از آثار رشته‌های سوخته نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل دوزی با چرخ وکارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، عروسک بافی، بافتنی ، گل‌های چینی با تزئین روی تنه درخت، گلیم بافی و گلچوب است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.
نظر شما