جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
نشست نقد کتاب «تحلیل و درک فیلم درجهان پُست مُدرن» نوشته کورش جاهد با حضور آنتونیا شرکا منتقد، کتایون دانشوریان روانشناس و عباس کریمی مدرس سینما جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
نقد کتاب «تحلیل و درک فیلم در جهان پُست مُدرن» در ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «تحلیل و درک فیلم در جهان پُست مُدرن» نوشته کوروش جاهد مشتمل بر نکات مشترک و محوری در زیباشناسی فیلم‌های پست مدرنیستی و نشانه شناسی کاربردی در بررسی فیلم‌های چند دهه اخیر سینمای جهان است که متاثر از اتفاقات مهم فرهنگی و گستره دانش جهانی ارایه شدند؛ رویدادهایی که تاثیر آنها بر اندیشه و هنر و البته سینمای جهان غیر قابل انکار است.
 
این کتاب برخی از مهمترین آثار سینمایی سال های اخیر را از نگاه ابعاد تصویری، زیباشناختی، نشانه شناسی تصویری و روایی بررسی می‌کند و به نوعی با تمرین و پیشنهاد به تماشای دقیق و در نهایت درک بیشتر و عمیق‌تر فیلم به همراه لذت بردن از آثار سینمایی کمک می‌کند.
 
کتاب «تحلیل و درک فیلم درجهان پُست مُدرن» نوشته کورش جاهد با حضور آنتونیا شرکا منتقد، کتایون دانشوریان روانشناس و عباس کریمی مدرس سینما جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
نظر شما