جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۹۶۹۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کتابخانه استاد حکیمی برگزار می‌کند:
کتابخانه استاد حکیمی در نوروز ویژه برنامه پانسیون نوروزی را برای دانش آموزان و کنکوری ها برگزار می کند.
پانسیون آموزشی نوروزی برای کنکوری‌هابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با هدف برخورداری دانشجویان و دانش آموزان به ویژه کنکوری ها از محیط مناسب برای مطالعه و آموزش، در ایام تعصیلات نوروز برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: این برنامه به مدت ۱۱ روز در کتابخانه استاد حکیمی برگزار می‌شود و دانش آموزان در طول دوره در یک محیط کاملا آرام و بدون استرس به مطالعه می‌پردازند.

تغذیه، مشاوره تحصیلی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است و کلیه امکانات کتابخانه استاد حکیمی و واحد آموزش فرهنگسرای خاتم(ص) شامل سالن مجهز مطالعه، کلاس های آموزشی، نمازخانه و محل استراحت و هم چنین میان وعده غذایی در اختیار شرکت کنندگان است.

خدمات عمومی این پانسیون نوروزی به تمام گروه های سنی ارایه می شود و پایه های نهم، یازدهم، چهارم دبیرستان و سوم هنرستان از خدماتی اختصاصی اساتید کانون فرهنگی آموزش برخوردار می شوند.

ریاضی و علوم تجربی نهم برای آمادگی ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، دروس هنرجویان سوم هنرستان، دروس ریاضی و فیزیک برای یازدهم و چهارم ریاضی، زیست شناسی و شیمی برای یازدهم و چهارم تجربی، عربی و ادبیات برای یازدهم و چهارم انسانی، دروس تخصصی است که با حضور اساتید کانون فرهنگی آموزش برای دانش آموزان و کنکوری ها جمع بندی خواهد شد.

کتابخانه استاد حکیمی این برنامه را دوم تا ۱۲ فروردین ۹۷ برگزار می‌کند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207081-66297525 تماس بگیرند.
نظر شما