شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۰
کد خبر: ۹۶۹۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد صبح قریب برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی پنجمین نشست «رصد صبح» را با نقد مجموعه شعر «آیینه‌کاری سکوت» سروده نیلوفر بختیاری برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی پنجمین نشست «رصد صبح» را روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ با نقد مجموعه شعر «آیینه‌کاری سکوت» سروده نیلوفر بختیاری برگزار می‌کند.

در این نشست که با همکاری بنیاد صبح قریب برگزار خواهد شد، شاعران و کارشناسان ادبی مرتضی امیری اسفندقه، نعمت‌الله سعیدی و رضا اسماعیلی به نقد این کتاب تازه انتشار یافته در انتشارات شهرستان ادب خواهند پرداخت و میلاد عرفان پور کارشناس مجری این نشست خواهد بود. 

مجموعه شعر «آیینه‌کاری سکوت» ساختاری کلاسیک دارد و شامل ۳۳ غزل و ۱۳ رباعی است. شاعر از نظر قالب، گرایشی ویژه به غزل دارد. غزل‌هایی با مضامین متفاوت از جمله اجتماعی، آیینی و عاشقانه و... ویژگی‌ای که در شعر برخی از شاعران جوان مغفول واقع شده است. 

در سلسله نشست‌های «رصد صبح»، کارشناسان ادبی به نقد و بررسی آثار نویسندگان و شاعران جوان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به سالن سپیده فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، تقاطع کمیل شرقی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند. 
نظر شما