جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۷۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) میزبان آثار نقاشی‌خط هنرمند جوان زینب مرادی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) میزبان آثار نقاشی‌خط هنرمند جوان زینب مرادی است. این نمایشگاه با هدف نمایش آثار هنری هنرمندان جوان به منظور حمایت از آنها و سوق دادن دوستداران هنر به بازدید از آثار نمایشگاهی و ارتقا و تقویت ذوق بصری افراد در این ایستگاه برپاست.

زینب مرادی متولد ۱۳۶۶ و دارای لیسانس الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران است. او در زمینه خوشنویسی و نقاشی‌خط به مدت چهار سال است که فعالیت جدی دارد و دوره‌های نقاشی‌خط را نزد عظیم فلاح و خط مرآت را نزد حمید مزین زاده آموزش دیده است.

از سوابق برپایی نمایشگاه این هنرمند جوان می‌توان به نمایشگاه‌های خط صبر، خط و رنگ، مهر زرین و صبر سبز در فرهنگ‌سراهای آفتاب، امید، خاوران و نمایشگاه‌های گروهی رندان تشنه‌لب در رواق هنری برج میلاد، نمایشگاه نقاشی‌خط در فرهنگ‌سرای خاوران، نمایشگاه ارادت قلم در سوگواره خیمه‌ها و نجواهای برج میلاد، نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط در فرهنگ‌سرای بهمن و نمایشگاه بعد از تو در دانشگاه تهران اشاره کرد.

وی همچنین در جشنواره‌های شمسه، تسنیم و نقش و مشق طی سال‌های ۹۳ تا ۹۵ موفق به کسب مقام شده است و برپایی چندین کارگاه هنری را با صورت موضوعی و مناسبتی در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۷ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۲۲ به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی merto.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند. 
نظر شما