جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۹۸۴۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
پانزدهمین نشست نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در سالن جلسات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
نشست نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در سازمان فرهنگی هنری برگزار شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پانزدهمین نشست نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران صبح امروز (چهارشنبه سوم مرداد) با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، جمعی از مدیران ارشد این دو نهاد و جمعی از ایثارگران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در این نشست با اشاره به استقبال سازمان فرهنگی هنری از همکاری با دیگر نهادهای شهرداری تهران گفت: دغدغه اصلی ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این است که سازمان به طور یک نهاد مستقل با دیگر سازمان‌ها در تعامل باشد تا از قابلیت‌های متقابل استفاده کنیم و به هم‌افزایی برسیم. این جلسه اولین گام برای رسیدن به تعاملات سازنده و متقابل است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان جوانی است و فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۷۵ آغاز کرده است، از نعمت وجود ۵۱ ایثارگر برخورداراست که ۲۵ تن از این عزیزان جانباز، ۱۶ تن از آنان آزاده و یا فرزند شهید هستند و ۱۰ تن از آنان رزمنده بوده‌اند که خوشبختانه در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی مشغول به فعالیتند. 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان سخنان خود به تقدیر از ایثارگران این سازمان پرداخت و بر تداوم جلساتی با حضور آنان برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های متفاوت فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

محمد خیاطیان معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری نیز با تاکید بر اینکه این سازمان تابع قانون کار است گفت: در این سال‌ها تمامی اتفاقات فوق‌العاده‌ای که مشمول جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و خانواده شهدا بود، به ایثارگران سازمان فرهنگی هنری تعلق گرفت و خوشبختانه در حوزه اجرای قوانین هیچ کوتاهی نشده، اما آنچه از اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران انتظار داریم این است که در اقدامات کلی و اقداماتی که مشمول ایثارگران شهرداری تهران می‌شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را نه به عنوان یک سازمان مستقل که به عنوان سازمانی از بدنه شهرداری تهران ببیند؛ چرا که این سازمان در عین استقلال در موضوعات راهبردی و مدیریت کلان، خارج از شهرداری نیست.

در پایان این نشست با حضور رضا جلالی مدیرکل،  اکبر عباسی قائم مقام مدیرکل، دکتر بروجردی معاون مددکاری اجتماعی و احسان اله نیک بین مدیر بازرسی امور ایثارگران شهرداری تهران از سعید اوحدی به عنوان آزاده نمونه کشور تجلیل شد.

نظر شما