پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۹۸۷۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار می‌شود:
آیین نکوداشت نام‌آوران آسمان ایران زمین، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به آغوش میهن اسلامی، روز شنبه ۲۷ مرداد با حضور جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی، شهری، کشوری و لشکری در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌‏شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «آیینه فرهنگ» در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور حفظ و صیانت از ارزش‏‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ آزادگی، مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت برگزار می‏‌شود. در این برنامه که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با مشاركت نيروي هوایی ارتش جمهوري اسلامي ايران، كانون خلبانان و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۵، روز شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۷ برگزار می‏‌شود، ضمن تکریم جمعی از خلبانان آزاده و خانواده معزز خلبانان شهید، فیلم مستند «آخرین پرواز» به تهیه ‏کنندگی و کارگردانی محسن قیصری و محصول سال ۱۳۹۷ سازمان هنری رسانه‏‌ای اوج نیز رونمایی می‌شود.

در این مراسم از مقام سرلشکران خلبانان جانباز و آزاده محمدعلی اعظمی، خسرو غفاری گرگانی، محمدرضا صلواتی و همچنین از مادر سرلشکر خلبان شهید فریدون ذوالفقاری و همسر سرلشکر خلیان شهید سیدعلی اقبالی با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری و خانواده معزز آزادگان و شهدای دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌‏آید.

علاوه بر سخنرانی و اجرای برنامه‏‌های فرهنگی هنری و موسیقی توسط گروه موزیک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش اصلی مراسم، در بخش جنبی نیز كارگاه هنری و نمايشگاه محصولات و آثار مرتبط برپا خواهد شد. 
 
«آیینه فرهنگ» عنوان برنامه‌‏ای است که به همت خانه فرهنگ آیه و به منظور معرفی الگوهای برتر به نسل جوان برگزار و به معرفی جایگاه و ویژگی‏‌های شخصیت‌ها و چهره‏‌های تاثیرگذار فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌‏پردازد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44633433 تماس بگیرند.
نظر شما