جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۹۹۳۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
خانه فرهنگ میثاق برنامه «یک دنیا آرزو» را به مناسبت روز جهانی کودک برای کودکان و مادران برگزار می‌کند.
کودکان به «یک دنیا آرزو» در خانه فرهنگ میثاق می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «یک دنیا آرزو» به مناسبت روز جهانی کودک در قالب کارگاه قصه گویی، اجرای شعر و سرود و مسابقه ویژه کودکان و برگزاری جشنواره غذایی ویژه مادران روز چهارشنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۰ در خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌شود.

احترام سادات میردهقان از کارشناسان حوزه تخصصی کودک، با هدف پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل، تحریک قوه‌ی ابتکار و ابداع، ایجاد عشق و علاقه به ادبیات، رشد اعتماد به نفس، برآوردن نیازهای عاطفی کودک و آماده ساختن او برای دریافت پیام‌های اخلاقی و انسانی که مجری این کارگاه است، برای بچه‌ها قصه می‌خواند و آنان را با مفاهیم اخلاقی قصه آشنا می‌کند.

در جنب این کارگاه جشنواره غذایی ویژه مادران برپاست که به غذاهای برتر با دارا بودن شاخص هایی چون سلامت، تنوع، طعم، چیدمان و ... باشد، با نظر هیأت داوران جوایزی اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.
نظر شما