شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۹۹۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
انیمیشن Teen Titans (تایتان‌های نوجوان) روز جمعه ۲۵ آبان ماه در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن Teen Titans (تایتان های نوجوان) محصول آمریکا روز جمعه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۶ با دوبله همزمان توسط گروه سورن به مدیریت عرفان هنربخش در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.

انیمیشنTeen Titans درباره تایتان‌های نوجوانی است که از بس کسی آنها را جدی نمی‌گیرد خسته شدند و دلشان می‌خواهد که جامعه ابرقهرمانان و عموم شهروندان آنها را به عنوان یک تیم سوپرهیرویی بشناسد. آنها در طول مبارزات بارها و بارها با گروه لیگ عدالت (جاستیس لیگ) و یا نگهبانان کهکشان اشتباه گرفته می‌شوند و این مسئله کفر همه‌شان به ویژه شخص رابین (رهبر گروه) را در آورده است. در نتیجه با مطالعات و تحقیقات بسیار متوجه می‌شوند که در ابتدا نیاز به یک دشمن اصلی دارند، همان‌طور که بتمن جوکر را دارد و سوپرمن لکس لوتر.

عرفان هنربخش سرپرست گویندگان، سعیدرضا منصوری مترجم، رضا سلطانی صداپرداز و سمیه الماسی، الهام محمدی، علیرضا طاهری، آیدین الماسیان و کسری نیک آذر گویندگان این انیمیشن خواهند بود. 

علاقه‌مندان برای تماشای این انیمیشن می‌توانند به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما