جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۵
کد خبر: ۹۹۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
آیین افتتاحیه کتابخانه آیت‌الله حق‌شناس، رونمایی از ترجمه فرانسوی نهج‌البلاغه و امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
افتتاح کتابخانه آیت‌الله حق‌شناس و رونمایی از ترجمه فرانسوی نهج‌البلاغه در فرهنگ‌سرای امام(ره)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته کتاب، آیین افتتاحیه کتابخانه مرحوم آیت‌الله حق‌شناس تنگستانی، رونمایی از ترجمه فرانسوی نهج‌البلاغه به همراه امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود. 

در این برنامه سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری، آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و جمعی از مدیران و چهره‌های فرهنگی حضور خواهند داشت و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد می‌شود، کتابخانه بنیاد نهج‌البلاغه به شبکه یکپارچه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران خواهد پیوست تا امکان استفاده گسترده شهروندان از منابع این کتابخانه فراهم شود. 

در این مراسم همچنین کتاب نهج‌البلاغه به زبان فرانسوی که ترجمه آن توسط فریده دامغانی انجام شده، رونمایی خواهد شد.  

بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا یکم آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی هنری نیز با همکاری کتابداران در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران برنامه‌هایی با شعار «کتاب سایه‌بان شهر» خواهد داشت. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما