جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۳
کد خبر: ۹۹۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
همزمان با هفته کتاب در قالب نشست «قدم با قلم»، کتاب «ویترین» با نویسنده، یکشنبه ۲۷ آبان در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب «ویترین» در کتابخانه شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با هفته کتاب در نشست «قدم با قدم» کتاب ویترین با حضور پری رضوی یام نویسنده، فرشته اثنی عشری کارشناس و منتقد و جمعی از دوستداران حوزه کتاب یکشنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود.

کتاب «ویترین» مجموعه مینیمالیستی درباره مسائل و مفاهیم کلی، مسائل روانشناختی با موضوعات متفاوت از جمله مرگ، زندگی و مسائل روز جامعه است.

این کتاب نهمین اثر پری رضوی یام، در ۱۵۰ صفحه در سال ۱۳۹۷  توسط نشر مهرآفرید منتشر شده است.
پری رضوی یام متولد سال ۱۳۵۲ لیسانس معماری و مدرس ادبیات و قصه‌گوی برجسته کودکان و نوجوانان است که فعالیت حرفه‌ای درحوزه نویسندگی را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده و تاکنون کتاب‌هایی چون دست‌های مادرانه، گرگ‌های خطی، ماه یام، زرد خجالتی و ... از وی به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)،خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.

 
نظر شما