جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
نمایشگاه گروهی نقاشی با آثار ۹ هنرمند نقاش جمعه دوم آذر افتتاح و تا ۲۰ آذر در نگارخانه لاله برپاست.
نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی با ۴۵ اثر نقاشی از ۹ هنرمند نقاش است که هریک تجربه‌های شخصی و حسی خود را در مواجهه با طبیعت به تصویر درآورده‌اند.

طبیعت از دیرباز جایگاه ویژه‌ای در آثار هنرمندان داشته و توجه علاقه‌مندان بسیاری را به خود معطوف داشته است. امروزه این مهم که منظره می‌تواند نه فقط چشم اندازی زیبا، بلکه می‌تواند خوانشی متفاوت از منظره و از زندگی را در لایه‌های پیچیده تجربه زیسته بشر، نمایش دهد جایگاه ویژه‌ای بین هنرمندان یافته است.

طبیعت از ۹ نگاه، تنها بیان ۹ دیدگاه از بی‌نهایت روایاتی است که می‌تواند به عنوان اثر نقاشی ارائه شود.

این نمایشگاه با آثار هنرمندانی چون: محمدرضا ایزدخواه، فیروزه بختیاری، غلامحسین سهرابی، بدرالملوک صفایی، میترا صمدی، مینا قویدل، علی گلباز، احمد مقدسی، آرمان یعقوب‌پور برپاست.

نمایشگاه روز جمعه دوم آذر ساعت ۱۶ تا ۱۰  در نگارخانه لاله با حضور هنرمندان، محمدحسن حامدی (مدیرمسئول نشریه تندیس)، محمد دکامئی (مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌ها)، بهزاد شیشه‌گران، سیروس آقاخانی، محمدهادی فدوی و دیگر علاقه‌مندان افتتاح شد و برای بازدید از سوم تا ۲۰ آذر به جز ایام تعطیل ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد یافت.
نظر شما