شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
نمایشگاه آثار طراحی گرافیک و کارتون «کالای استاندارد ایرانی» دوشنبه پنجم آذر ماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در باغ‌موزه قصر افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سال حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه آثار طراحی گرافیک و کارتون  «کالای استاندارد ایرانی» دوشنبه پنجم آذر ماه با حضور سعید اوحدی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران در باغ‌موزه قصر افتتاح شد. 

نمایشگاه گرافیک و کارتون «کالای استاندارد ایرانی» در باغ‌موزه قصر افتتاح شد

کارگاه کشوری طراحی گرافیک و کارتون در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور ۷۰ هنرمند در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد. در این کارگاه سه روزه بیش از ۱۴۰ اثر خلق شد که آثار برگزیده آن در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر به نمایش در می‌آید. 

نمایشگاه گرافیک و کارتون «کالای استاندارد ایرانی» در باغ‌موزه قصر افتتاح شد

این نمایشگاه با شعار «کالای استاندارد ایرانی می‌خرم» صبح دوشنبه پنجم آذر ماه با حضور مدیران سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هنرمندان افتتاح شد و تا هفتم آذر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه گرافیک و کارتون «کالای استاندارد ایرانی» در باغ‌موزه قصر افتتاح شد

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین افتتاحیه نمایشگاه گرافیک و کارتون «کالای استاندارد ایرانی» در باغ‌موزه قصر اظهار کرد: قانع‌کردن مردم برای استفاده از کالاهای ایرانی به کار فرهنگی نیاز دارد تا خرید کالای ایرانی به یک گفتمان تبدیل شود و هنر می‌تواند بستر مناسبی برای عمومی کردن این گفتمان باشد.

همچنین نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد، ترویج مفاهیم مختلف استاندارد برای مردم است. این فقط با کارهای تبلیغی امکان‌پذیر نیست و باید حتماً از زبان هنر برای انتقال این مفاهیم استفاده کنیم.
نظر شما