جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
باشگاه مخاطبان فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به منظور پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های شهروندان و افزایش رضایت آنها راه اندازی شد.
باشگاه مخاطبان فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات راه‌اندازی شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه مخاطبان فرهنگ‌سرای فناوری با هدف گردآوری و ایجاد بانک مخاطب برای ایجاد ارتباط موثر و بهره مندی شهروندان تهرانی از امکانات و فعالیت‌های فرهنگ‌سرا، اقدام به تشکیل باشگاه مخاطبان کرده است و علاقه‌مندان برای عضویت در این باشگاه می‌توانند از مزایای ۱۰ درصد تخفیف دوره‌های آموزشی، دریافت بن‌های تخفیف محصولات فرهنگی و امکان حضور رایگان در همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی برخوردار شوند.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات تنها مرکز تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه فناوری اطلاعات است که با دارابودن بیش از ۱۲۰ دوره آموزشی تخصصی و عمومی به شهروندان، خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه می‌دهد. این مرکز دارای امکاناتی چون؛ کتابخانه تخصصی، سالن اجتماعات، کلاس‌های مجهز آموزشی و استودیو ضبط تصویر و صداست.

علاقه‌مندان برای عضویت در این باشگاه می‌توانند به سایت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات مراجعه و فرم شرکت در باشگاه مخاطبان را پر کنند.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در خیابان کارگر جنوبی، تقاطع خیابان جمهوری اسلامی واقع شده است. 
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس بگیرید.
نظر شما