جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
فیلم سینمایی «سگ‌های انباری» چهارشنبه ۷ آذر ساعت ۱۸ در نشست تخصصی «فیلم و گپ» با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه نمایش و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش فیلم «سگ‌های انباری» در نشست فیلم و گپبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی«سگ‌های انباری» (به انگلیسی Reservoir Dogs) نخستین فیلم بلند کوئنتین تارانتینو، محصول سال ۱۹۹۲ در نشست تخصصی «فیلم و گپ» در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است: شش سارق با نام‌های مستعار آقای سفید، آقای طلایی، آقای صورتی، آقای نارنجی، آقای آبی و آقای قهوه‌ای از طرف گنگستری به نام جو کپت و پسرش ادی برای سرقت از یک فروشگاه الماس‌فروشیاجیر می‌شوند. هیچگاه صحنهٔ اصلی دزدی نشان داده نمی‌شود و بیننده فقط حوادث پیش و پس از آن را می‌بیند. از بین سارقان، آقای آبی و قهوه‌ای در حین دزدی کشته می‌شوند و آقای نارنجی نیز زخمی می‌شود. آن‌ها متوجه می‌شوند یک نفر آن‌ها را لُو داده است زیرا پلیس‌ها در آنجا کمین کرده بودند. هر کدام از اعضا در پی پیدا کردن کسی است که آن‌ها رو لو داده است.

هاروی کایتل، تیم‌راث و کریس‌پن بازیگران فیلم سینمایی سگ‌های سگدانی هستند.

فیلم سینمایی سگ‌های انباری چهارشنبه ۷ آذر ساعت ۱۸ در نشست تخصصی فیلم و گپ با حضور سعید قطبی زاده نمایش و نقد می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران،خیابان گل نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما