جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
فیلم سینمایی «سرو زیر آب» دو جایزه از پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت را از آنِ خود کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد، دو جایزه این جشنواره به فیلم سینمایی «سرو زیر آب» رسید.

«سرو زیر آب» موفق به دریافت دو جایزه ازجشنواره فیلم مقاومت شد

در این مراسم لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین فیلم بردار به علیرضا زرین‌دست برای فیلمبرداری سرو زیر آب و جایزه ویژه، تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی به محمدعلی باشه‌آهنگر برای کارگردانی فیلم سرو زیر آب اهدا شد.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری و شهرام حقیقت دوست در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» که فیلمنامه آن توسط محمدعلی باشه‌آهنگر و حامد باشه‌آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی‌گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

«سرو زیر آب» با مشارکت موسسه تصویر شهر ، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری تولید شده است و اکران آن در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.
 
نظر شما