جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کتابخانه فردوس در نشست «با هم بخوانیم» به خوانش و بررسی داستانی از کتاب «زن کاغذی» با حضور زهره مسکنی نویسنده اثر می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست ادبی «با هم بخوانیم» کتابخانه فردوس در روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۶، داستان «خدا کند حبیب بیاید» از مجموعه داستان «زن کاغذی» نوشته زهره مسکنی با حضور صاحب اثر و جعفر توزنده‌جانی به عنوان منتقد و مجری، خوانش و بررسی می‌شود.

کتاب زن کاغذی ۱۶ داستان کوتاه نویسنده را در بر می‌گیرد که در فاصله‌های مختلف زمانی طی سال‌های دهه ۹۰ نوشته شده‌اند. اغلب داستان‌های این مجموعه دارای مفاهیمی چون انتظار، تنهایی، روزمرگی و دغدغه‌های زندگی امروز انسان‌ها به ویژه زنان است.

زهره مسکنی انتشار دو داستان در مجموعه داستان گروهی از نویسندگان با عنوان «دوشنبه‌های داستان» و همچنین ۱۵ اثر شعر و داستان با عناوین «ماجراهای شهر مورچه‌ای»، «ماجراهای قندون» و «دانی‌لوها» برای کودکان را در کارنامه ادبی خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما