شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
نشست نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «هیولای پول» دوشنبه ۱۱ آذر ماه در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «هیولای پول» با دوبله فارسی دوشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۷ با حضور غلامرضا آذری به عنوان کارشناس و محمدرضا فهمیزی به عنوان منتقد در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی هیولای پول (Money Monster) محصول سال ۲۰۱۵، یک درام مهیج آمریکایی به کارگردانی جودی فاستر و نویسندگی آلان دی فیور، جیم کوف و جیمی لیندن است. در این فیلم بازیگرانی همچون جولیا رابرتس، جرج کلونی، کتریونا بالف، جک اوکانل و دومینیک وست ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم دربارهٔ شخصیتی تلویزیونی به نام لی گیتس (جرج کلونی) است که توسط یکی از بینندگان برنامهٔ تلویزیونی خود به نام کایل بودوِل (جک اوکانل) که تمام پولش را در طی برنامه مالی گیتس از دست داده بود، گروگان گرفته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما